18. März 2010

tag 193: 18.03.2010

Gruess Gott,

Dr Morge war au diesmol koi Problem. Des gmoisam Fruehschduegg mid Alix beschdand aus leggere Broedle mid Erdbeermarmelade. Joo Broedle koi Bagels, i hend doch dadsaechlich oin Ersadz funden. Sandra kam noh um 10 Uhr mid oir froschdige Begruessung und moi langr freir Donnerdsag konnde beginne. I war doch dadsaechlich so beklobbd und bin z Fuss zum Geddy Square gange. Warom? Weil d Josefine mir scho seid zwei Wole d Busfahrkarde nimmr gibd und mir d 4 Dollar jeds mol z Schad send. I seh des ganze als exdra Workoud an und bei dem schene Weddr wars okay.

Ich bin in oi baar Billiglaedle gange und hend mir oin neie Ruggsagg mid Rolle gleischded. Dachde mir dr waere brakdisch fur Kurzaufenthalde. Und danach, gell? Richdich, Fidnessschdudio. Es war wirklich wie ausgeschdorbe abr moi "Verehrer" Douglas war wie immr da. Diesmol hedd r oi ganz neie Seide vo si gzeigd, r wurd ganz eifrich und hedd mir alle Moeglile Tibbs zum rechte Training geben. Dabei wusschde i des Ganze joo scho, r hedd nedd kabierd, dess i koi Muskeln aufbaue sonderet Fedd verbrenne will und des Muskeln Fedd nedd ersedzen. Abr war ganz liab und hedd mi wiedr nei angeschbornd.

Nach gdanr Arbeid hend i jedoch den Bus no Hause genomme. Eine Schdregge laufe langd gud. Die Zeid bis zur Arbeid hab i noh mid moir nei enddeggde Online-Muldiblayr Gamebag ueberbrueggd (Candystand fur jede den s inderessierd).
Um 18 Uhr verliess Sandra des Haus und dr gwohnde Ablauf.... lief ab >.< Najoo fasch, noh Alix hedd seid 5 Tage Verschdobfung und deshalb musschde Mord no zur Abothek Zaebfle hole. Um Punkd 21h schlief sie noh und i hab mi an diese sinnlose Posch gmachd.

Bis Morge, guade Nachd,
Nina

4 Kommentare:

  1. Des isch mehr badenserisch als richdigs schwäbisch, du bisch halt außer iabong, kloina :D

    Wenn de hoim komsch wer i dr was verzeehla :P

    AntwortenLöschen
  2. ist doch wurschtxD war schwer genug das in irgendeinen Akzent zu schreiben:P

    AntwortenLöschen
  3. wer sagt denn dass ich schwaebisch schreiben wollte?:P

    AntwortenLöschen